середу, 4 вересня 2013 р.

 

Список блогів для ознайомлення:  

У коментарях до цього допису пропоную учасникам нашої секції поміркувати над такими питаннями:
  • За якими критеріями  можна  визначити доцільність та функціональність освітнього блогу?
  • Де "шукати" і як підтримувати  блогерське натхнення? Наскільки потрібно освітньому блогу навантаження різноманітними гаджетами ( забавки, картинки-посилання, погода, статистика...тощо)?
  • В який спосіб варто організувати безпеку учнів у блогопросторі? Про які правила та  обмеження треба пам'ятати вчителю, який вирішив використовувати блог у своїй педагогічній діяльності? Чи потрібні такі обмеження?
  •  
    Сподіваюсь, що наш тренувальний "блоготортик" буде "смачним", а обговорення проблем освітнього блоговедення   стане корисним для вас та ваших колег.


42 коментарі:

  1. В сьогоднішній час всесвітня павутина зростає з неймовірною швидкістю, дедалі ширше охоплюючи
    діяльність людини в усіх сферах. Єдиний інформаційний простір відкриває перед дитиною, здатною знаходити, вивчати, аналізувати й використовувати потрібну інформацію,
    щонайширші перспективи вибору, а перед учбовими й виховними закладами – практично необмежені можливості для реалізації своїх завдань у роботіз такими дітьми.
    Філософія технологій Веб 2.0, до якої входять й блоги повністю побудована навколо кінцевого користувача, його потреб та вподобань.
    Важливим для блогерства є поняття вільного (безкоштовного) змісту.
    Сміливі у висловлюваннях дослідники пропонують тезу про те, що у сучасному веб-просторі популярність блогу більшою мірою визначається тією кількістю безкоштовного змісту (і безкоштовної функціональності), яку на ньому можна отримати.Це одна з переваг блогу.
    Суспільна взаємодія між учасниками – це те, що робить співтовариство «співтовариством». Що більше можливостей для соціального контакту надає співтовариство, то більше шансів, що люди заведуть дружні відносини між собою. Слово спільнота походить від слова «спільний», що підкреслює головний принцип громадських організацій: групу людей можна назвати спільнотою, якщо у них є що-небудь
    загальне. Тому той блоготортик, над яким ми зараз працюємо є дуже цікавим та маю надію, що він буде мати "смачні" та корисні думки сучасних блогерів (і учнів, і вчителів, і батьків). Дякую за створення даного блогу.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякуємо і Вам, Ольго! Ви у нашему обговоренні виявилися "першою ластівкою":) Погоджуюсь із вашими думками щодо великих можливостей та переваг при використанні блогів. І дуже точно ви визначили одну із найголовніших таких ознак - суспільну взаємодію. Утворення широкого кола, можливість виокремити важливе для себе - все це блог може. І все це ми можемо взяти на озброєння для своїх вчительських цілей.

      Видалити
  2. За якими критеріями можна визначити доцільність та функціональність освітнього блогу?

    В першу чергу інформація на блозі повинна бути актуальною, та постійно оновлюватись. В блозі не повинні бути статті скопійовані з інших сайтів/блогів, адже блог - це віртуальний щоденник автора, а не журнал для копіювання чужих матеріалів. Чим більше людей заходять на блог та використовують матеріал автора - блог є доцільним.

    Де "шукати" і як підтримувати блогерське натхнення? Наскільки потрібно освітньому блогу навантаження різноманітними гаджетами ( забавки, картинки-посилання, погода, статистика...тощо)?

    Натхнення шукати можна всюди, у кожного своя "муза". А ось к гаджетам відношусь обережно. Дуже прикро дивитись блоги де є величезна кількість гаджетів - "аби було". Гаджети доцільні лише коли вони доповнюють блог. Наприклад, якщо це блог з географії, то доцільно використати гаджет прогнозу погоди.

    В який спосіб варто організувати безпеку учнів у блогопросторі? Про які правила та обмеження треба пам'ятати вчителю, який вирішив використовувати блог у своїй педагогічній діяльності? Чи потрібні такі обмеження?

    На 100% ми нажаль не захистимо дітей від небезпеки в Інтернеті, але необхідно постійно з ними про це розмовляти, причому починаючи з 1 класу. Також розмови треба вести і з батьками, бо інколи вони самі не розуміють, що таке Інтернет. Обов'язково необхідно слідкувати за авторським право, дотримуватись його самого та вчити дітей, що Інтернет ще є місце "халяви", а місце для "авторського контенту".
    Пам'ятаючи про закон о захисті персональних даних - заборонено вчителю розміщувати телефони/адреси/оцінки дітей. Також необхідно бути обережними з фотографіями дітей, бажано заздалегідь взяти дозвіл у батьків на розміщення фото на блозі.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ірина, Ви зачіпили одну із найболючіших проблем блоговедення, та й взагалі інтернета - авторське право. Дякую Вам за це!!! Дуже часто ми нехтуємо поняттям авторського права... і діти повторюють це за нами, звикають. Маємо навчитись самі і навчити учнів вимогам часу.
      Повністю підтримую і Вашу обережність щодо гаджетів. Не можу зупинити своїх маленьких учнів, які бачать у інших блогах, наприклад, нявкаючого котика. Вони тут же хочуть такого самого і на власному блозі:) Але намагаюсь переконати дітей у доцільності чи недоцільності таких гаджетів. Адже ведення блогів - це і формування певного естетичного смаку. Ще одна блогерська корисна особливість:)
      Щодо фотографій... Так, дійсно, ми не маємо права без дозволу батьків виставляти фото учнів. Але соціальні мережі наповнені такими фото, які виставляють і самі учні, і їхні батьки. І тут я з Вами, Ірино, повністю погоджуюсь, що вчитель має взяти при веденні блогів у союзники батьків. Разом з ними обговорювати ці проблеми, пояснювати, пропонувати, застерігати.

      Видалити
    2. Погоджуюсь з авторами, щодо авторських прав в мережі Інтернет. Але, на мою думку, треба це питання також, обговорювати і з батьками. Інколи батькам, взагалі, не відомо поняття про авторське право в мережі. Можливо, слід проводити спільні (батьки та учні)заняття з обговорення даного питання. Тоді буде зрозуміло, всім як, що можна розміщувати.

      Видалити
    3. Погоджуюсь, Оля! Взагалі перед початком роботи у блозі варто повідомити про це батьків, проговорити про те, що саме вчитель очікує, для чого організовує таку роботу, які труднощі можуть спіткати учнів, як спланувати роботу так, щоби блог був цікавим дітям. І в тому числі обов'язково наголосити і на те, що порушення авторського права може викликати не дуже приємні наслідки)

      Видалити
    4. Дозвольте, шановні колеги, висловитись і мені щодо дотримання авторського права у Мережі взагалі і на блозі зокрема. Будучи істориком за освітою, завжди трепетно ставлюсь до першоджерел будь-якої інформації і вважаю за доцільне наявність посилань/гіперпосилань на них у текстах. Звичайно, таку повагу свого часу у мене виховали мої вчителі, і я також намагаюся це робити для своїх учнів. Справа в тому, що проблема дотримання авторського права тісно пов'язана із загальною правовою культурою особистості. На жаль, її високим розвитком може похвалитись не кожен дорослий, що вже казати про дітей. Тим більше, що дієвих механізмів держ.контролю за дотриманням авторського права не впроваджено. Так що згадуємо першоджерела!
      Крім того, варто використовувати можливості спец.програм для відслідковування оригінальності текстів.
      Дякую!

      Видалити
    5. Повністю з Вами погоджуюсь Ольга. Розмовляти про авторське право треба і з батьками. На сьогоднішній день існує думка, що Інтернет - це "халява" все що там є можна безкоштовно завантажити, всі ресурси - для всіх.

      Багато хто з вчителів (та взагалі дорослих) не вміють навіть вірно вказувати Інтернет-посилання в списках першоджерел. Іноді пишуть просто - Яндекс, навіть не розуміючи, що це таке.

      Видалити
  3. Тепер блогопростір з'явився і у google, із чого можна судити про стрімкий розвиток даного сервісу. Раніше найпоширенішими блогами були livejornal та Liveinternet, потім використовувався ЖЖ, рідше Рамблер-планети. На даний час існує величезна кількість персональних сайтів, деякі з яких також схожі на блоги, так як автор вміщує на них свої думки, вподобання чи події.
    Розглядаючи даний простів дещо помітна схожість із Facebook.Для покращення його структури можливе звернення до раніше згаданих сайтів і перегляд їх особливостей.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Моє власне захоплення блогами почалося із славнозвісного ЖЖ:) І, скажу відверто, до сих пір із всіх блогерських майданчиків мені ЖЖ подобається найбільше. Але! Є у блогів від google певні переваги. Про безкоштовність вже писала вище Оля. А я додам ще і таку особливість, як відсутність реклами. Для освітніх блогів це суттєво, тому що на сторінці не з'явиться нічого зайвого, такого, що дітям не потрібно. Дякую, що Ви написали про Facebook! Його називають міні-блогом. І дуже велика кількість людей, (навіть, не тільки учнів) вддають перевагу Facebook саме тому, що не потрібно довго думку думати і слова у речення будувати. Лайкнув картинку - поділився думкою, розповсюдив цікаву інформацію. Про можливості класичних блогів ми багато говоримо. А от до соціальних мереж вчителі ставляться дуже неоднозначно. Звертаюсь до учасників нашого обговорення. А давайте разом подумаємо, чи варто в навчальній діяльності використовувати міні-блоги типу Facebook, соціальні мережі "вконтакті", "однокласники"?

      Видалити
    2. Я знаю, что многие учителя используют соц. сети. Моё мнение - этого делать нельзя. Слишком много там всего лишнего, мягко говоря... Хотя знаете, я учитель начальных классов... )) Возможно для детей более старшего возраста и стоит создавать блоги в соцсетях, ведь все они всё равно уже там. )) А что ВЫ думаете о Щоденнике?

      Видалити
    3. Згодна щодо соціальних мереж. Вони не лише не корисні, але і шкідливі. Крім того, що у них розміщено безліч фотографій, які можна бачити не всім, та ще і залежність від них колосальна. Якщо фотографії ще можна закрити деякими настройками приватності, то щодо іншого виникає величезна проблема...
      Щодо гугла дійсно так. Мені особисто дуже подобається цей сервіс: ні на пошту не одержуєш спамів, ні реклами немає, та ще й захист Adblock є, якщо завітав деінде. +безкоштовні документи, що також дуже зручно.
      Tatiana, а я починала з блогу на рамблері. Зараз на жаль цього сервісу вже немає, а точніше мене на ньому немає. Там я знайшла безліч друзів з різних міст і країн, досі спілкуюся. Там можна було реалізовувати різні настройки, була стрічка друзів, коментарі та різні цікавинки, спільноти. А що дуже цікаво, там я працювала у візуальному редакторі. Кожен запис потрібно було редагувати і це було моїм першим знайомством з HTML.
      Що у блогах ще є гарного так це те, що ти вчишся писати, звісно якщо не лінуєшся; спілкуватися, виражати власну думку. Мої спроби у літературі почалися саме із блогу=)

      Видалити
    4. AIRa AIRa! Ага, і у мене з'явилося дуже багато друзів завдяки особистому блогу. Навіть, і з інших країн:) І, навіть, тепер ми іноді зустрічаємось і влаштовуємо такі блогерські зустрічі) Хочу сказати, що це дуже цікаво, класно і здорово) А ще... хочу сказати, що дехто з блогерів зумів через обговорення та свої дописи переконати мене у деяких речах. І я змінила свою думку стосовно таких моментів, у яких, здавалося б, була впевнена на 100 відсотків. Стосовно рамблера і HTML - а от на блогері і в ЖЖ можна просто переключати редактор і змінювати візуальний на HTML. Але редагування справді дає певний користувацький досвід, і це теж добре! Хочу порадити класну блогерську шпаргалочку: http://htmlka.com Безліч можливостей, як зробити допис яскравим. Дітям подобається)

      Видалити
    5. Viktoria, на жаль, у мене не дуже великий досвід користування Щоденником. Але я думаю, що учасники нашої групи обов'язково поділяться своїми думками і міркуваннями щодо цього сервісу.
      Я теж вчитель початкових класів:) Зараз у мене перший клас. Маленькі і допитливі:) Чекаю, коли підростуть трішки для блоговедення:)
      AIRa AIRa, Viktoria! Дякую, що зачіпили питання соціальних мереж і висловили свою точку зору! Можливо, я висловлю зараз думку, з якою більшість не погодиться. Але ризикну. Усі мої учні 4 класу, яких я випустила з початкової школи, мали акаунт "вконтакті". І альбом з фотографіями шкільними ми мали, і групу, і спілкувались через повідомлення) Звісно, що більша частина інформації була закрита від сторонніх очей. Хочу сказати, що те, що я була у тих дітей в друзях у цій соціальній мережі, певним чином стримувало їх і змусило аналізувати і "лайки", і записи на стінках і, взагалі свою інтернет-поведінку. Батьки, знаючи, що я в друзях у дітей, передивлялися сторінки, фото, лайки і стали теж нашими друзями-союзниками. Якщо, наприклад, швидко треба було щось повідомити чи оголосити, то використання цього сервісу було досить зручним:) "Вконтакті" містить багато непотребу для дітей - це правда. Але правда і те, що діти там є, незалежно від того, радимо ми їм цей сервіс чи не радимо, чи, навіть, забороняємо.... Можливо, показуючи зразок, як краще, ми застережемо дітей від негативу? А особисто у вас, вчителів, є акаунти у соціальних мережах? Ви додаєте учнів до друзів, якщо вони просяться?

      Видалити
    6. У меня есть конечно... и вконтакте, и в одноклассниках, и в фейсбуке...))Но я там инкогнито, должна и у учителя быть личная жизнь, отдельная от работы.)) Я просто не хочу общаться с детьми в соцсетях.

      Видалити
    7. Понимаю,Viktoria! Хоть где-то учитель должен иметь возможность отдохнуть от учеников!:)))

      Видалити
    8. Tatiana, дякую. А ось від мене: )
      http://interestingblog20.blogspot.com/2013/09/html.html

      Видалити
  4. Здравствуйте! Спасибо за интересную и полезную информацию.
    У меня есть небольшой опыт создания и пользования блогами Google. Но как-то не прижилось... А вот Сайт и Группы Google для общения с родителями учеников я использую интенсивно. Если можно и нужно, дам ссылки.
    Но всё-таки думаю, что блог может быть более эффективным инструментом взаимодействия. Его легче и нагляднее использовать для обратной связи, мониторинга новых идей и совместной деятельности.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Здравствуйте, Viktoria! Спасибо, что обсуждаете с нами проблемы образовательного блоговедения! И очень будем благодарны Вам за ссылки на Сайт и Группы Google. На самом деле, каждый сервис имеет какие-то свои преимущества и какие-то свои особенности. Мне кажется, что сайт удобно использовать для хранения каких-то материалов, группа удобно для обмена интересными ссылками. А блог удобен, чтобы показать какой-то процесс в развитии, чтобы всегда можно было вернуться и посмотреть: ага, вот как было...а теперь вот так) Например, блог проекта, мне кажется, очень удачно отображает все этапы проекта, мысли и размышления участников и т. д.

      Видалити
    2. Работая в проекте "1 ученик - 1 компьютер", я искала пути наиболее эффективного и органичного использования детских нетбуков в учебном процессе. Например, на уроке окружающего мира на этапе открытия нового знания по теме "Птицы" дети должны были использовать поиск информации в интернете. Но отправить учеников начальной школы, даже продвинутых, искать где попало - опасно. Поэтому дети искали информацию на сайте (https://sites.google.com/site/uvkno1/), созданном мною, среди информации, отобранной мною (https://sites.google.com/site/uvkno1/system/app/pages/search?scope=search-site&q=%D0%BF%D1%82%D0%B8%D1%86%D1%8B). Это лишь один из примеров использования сайта. Блог можно использовать так же и даже больше. Например мои ученики работали над проектами, создавали презентации. Мне самой приходилось загружать всевозможные детские работы на сайт. Ведь я хотела, чтобы родители могли увидеть результаты и все желающие... В блоге дети сами могут многое делать, то что на сайте трудно.

      Видалити
    3. Viktoria! Спасибо Вам большое! Очень КЛАССНО придумано! И Жизнь Замечательных Детей - отличное название) Настоящий простор для любознательных. Как хорошо, что вы поделились с нами!!! Добавила в свои закладки)

      Видалити
  5. Добрый день! Спасибо Вам, Татьяна, и всем участникам обсуждения за интересную информацию.
    Я в своей работе столкнулась с тем фактом, что большая часть наших педагогов владеют наввками ИКТ на базовом уровне. А блоги Google, благодаря простоте инструментов, позволяют "взять старт" и "почувствовать вкус" к использованию веб 2.0 в обучении именно такой категории учителей. Я думаю, что именно на этапе освоения блога как инструмента и проявляется это чрезмерное увлечение гаджетами, своеобразная "болезнь взросления". Позже включается "фильтр", создание нового гаджета определяется целесообразностью, потребностями, запросами пользователей и самого автора.
    Для педагогов старшего поколения проблемой становится и интерактивность блога. Коллеги-читатели блогов пока стесняются оставлять комментарии, делиться своими мыслями, опытом на платформе блога.
    Что касается социальных сетей. Согласна с тем, что в одночасье увести наших детей из них мы не сможем. Нужно их использовать на благо ребёнка. У некоторых наших учителей есть опыт использования Вконтакте для организации работы над проектом, при подготовке творческих заданий учащимися и т.д.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ирина, полностью с вами согласна. Перебор с гаджетами напоминает мне перебор с анимацией в презентациях.
      По поводу общения на блогах действительно есть проблема. На сегодняшний день в Украине данное направление развивается очень тяжело. Учителя боятся высказывать свои мысли, многие просто ленятся, у кого-то нет на это времени и зачастую интересные блоги остаются в виде монолога - автор пишет, все читают, но никто не высказывается.

      Видалити
    2. Спасибо большое, Ирина и Ирина!!! Очень точно в ваших комментариях пойманы проблемы образовательного блоговедения!:)
      И чрезмерное увлечение гаджетами, и монолог без активного обсуждения, и стеснение-ожидание (помолчу-почитаю-посмотрю... ай, не буду ничего писать)Всё так и есть.
      Ещё один момент - недолговечность блогов. Создали на энтузиазме - поигрались - ... и блог затих.

      Видалити
    3. Согласна. В Запорожской области уже 3й год проводятся областные конкурсы авторских предметных блогов и блогов МО. Во время конкурса создаются очень интересные блоги, но к сожалению потом лишь единицы продолжают жить.
      Еще одной проблемой я бы назвала оформление блога. Не только иногда перебор в гаджетах. Часто название блога не соответствует его содержанию, орфографические ошибки, название блога с маленькой буквы и т.д.

      Видалити
  6. В умовах інформатизації все більше важливою стає проблема підготовки дітей до використання сучасних інформаційних та комунікаційних технологій. Тому виникає потреба у модернізації процесу підготовки викладачів.
    Для цього важливим є знання усіх сучасних інструментів, що стосуються впровадженню інформаційно-комунікаційних технологій у процес навчання, у тому числі й тих, які можна використовувати для передачі знань на відстані.
    Блоги являються одним з таких інструментів і можуть бути використані в навчальному процесі таким чином:
    як джерело навчальної інформації, що попередньо опубліковано викладачем;
    для організації дискусій (семінарів) за темами навчальної програми;
    для організації дистанційного навчання;
    для контролю на основі публікацій, обговорення контрольних робіт і завдань дітей, які вони розміщують у власних блогах

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякуємо, Алла!
      Мене зацікавило найбільше, як використовувати блог для контролю.
      Чомусь таку функцію блогу не так часто використовують. Мені здається, що варто про це було б поговорити більш детально. А ще блог - класна штука для самооцінки, для того, щоб бачити себе зі сторони, бачити очима інших. Це також для наших учнів може стати цікавим досвідом.

      Видалити
  7. За якими критеріями можна визначити доцільність та функціональність освітнього блогу?
    За кількістю кометарів та відвідувачів

    Де "шукати" і як підтримувати блогерське натхнення?
    Шукайте у своїх учнів. Щодо підтримки натхнення: кажуть "аппетит приходит во время еды"

    Наскільки потрібно освітньому блогу навантаження різноманітними гаджетами ( забавки, картинки-посилання, погода, статистика...тощо)?
    Корисно все, що не відволікає увагу.

    В який спосіб варто організувати безпеку учнів у блогопросторі?
    Краще використовувати більш-менш безпечні інструменти (особисто мені до вподоби Гугл).

    Про які правила та обмеження треба пам'ятати вчителю, який вирішив використовувати блог у своїй педагогічній діяльності? Чи потрібні такі обмеження?
    Правило одне: не нашкодь!

    Дякую!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Лаконічні, конкретні і влучні відповіді!
      Особливо хочу підтримати вас у останньому заклику: не нашкодь!
      Додам тільки ще одну пораду: не перейти межу, коли блог перетвориться у забавку і стане просто модним додатком до нашої роботи)
      Дякую!!!

      Видалити
  8. Вітаю, шановні колеги! Думаю, що наше спілкування через блог є чи ненайкращим підтвердженням його доцільності та функціональності як освітнього ресурсу.
    На своєму досвіді переконуюсь, що ні вік, ні статус учителя не є перешкодами для освоєння новітніх технологій. Ускладнити цей процес здатні лише технічні можливості школи.Однак хочу вірити, що й і вони тимчасові. А навчання, особливо протягом життя, все ж має носити випереджальний характер. Так що не варто чекати сигналу згори.
    Крім того, чи ви погодитесь, що як тільки щось стає буденним - одразу втрачаеться до нього цікавість. Тому допоки блог не увійшов у наші офіційні освітні засоби і не набрид нашим учням, варто ним користуватися!
    Щодо обмежень - є законодавчі умови збору, використання та збереження інформації і їх необхідно дотримуватись.
    Дякую!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Светлана, як точно Ви все написали!
      Поки блог не набрид нашим учням - будемо користуватись по максимуму)
      А якщо набридне, то точно буде щось новеньке, щось таке, про що ми і не здогадуємось сьогодні) І, напевне, з таааакими можливостями, про які не підозрюємо:)

      Видалити
  9. Вітаю шановне товариство!
    Хоча мій досвід у блоговеденні дуже малий, додам кілька слів, що стосуються унікальності освітнього середовища блогів, тим більше, що все висловлене вище, її підтверджує.
    Як було сказано,блог в однаковій мірі цікавий і корисний як для вчителя, так і для учня. В той час, коли вчителя, звичайно ж, приваблює його змістове наповнення, учня скоріше манить зовнішнє оформлення (безбарвний, "нерухомий" блог зацікавить хіба що старшокласника, який шукає інформацію для реферата чи якоїсь іншої роботи). Тому висловлюватись однозначно, потрібні гаджети, фотографії і т.д. чи ні, не можна. Все це й придумали для того, щоб блог був яскравий, "кидався в очі". А оформлений майстерно з використанням мови HTML, він стає просто шедевром!
    В той же час приваблює його простота, що й "витискає" звичні для нас сайти (сайти складніші). Блог набагато мобільніший: інформація, часто невелика за обсягом, в ньому швидко змінюється. В той час сайт залишається більш-менш постійним: занесена основна інформація в ньому "висить" роками, може доповнюватись, часто змінюється хіба що сторінка новин. Поки адміністратор розкрутить один сайт, блогер підготує кілька блогів на різні теми. Сайт частіше є результатом колективної роботи (так і має бути), блог - скоріше індувідуальний. Часто сайт готують за чиїмось замовленням, в той час блог - це "порив душі".
    Дуже цінним вважаю блог, який веде класний керівник. Тоді він (блог) стає і дошкою оголошень, і щоденником, і форумом, і просто засобом швидкого зв’язку вчителя з учнями, або вчителя з батьками (а буває й батьків з їхніми дітьми).
    А нещодавно від колег почула, що "блоги - боротьба з бюрократичними системами". Як вам таке?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Забула дописати, що насправді блог дууууже сильно похитнув бюрократичну систему! Це правда!!!
      Разом з блогами переможемо цього монстра:))))

      Видалити
    2. Звичайно гаджеті потрібні, і особливо для дітей молодшого віку, але розмова більше йде чи доцільно їх використовувати всі? Інколи на очі потрапляють блоги, в яких розміщені майже всі гаджети, які пропонує блогосфера. Читати блог стає не можливим, тому що увага постійно переключається на малюночки, відео и т.д.
      Повністю згодна, що блоги приваблюють своєю простотою. Багато дітей та вчителів-предметників можуть легко його опановувати.

      Видалити
    3. Іноді гаджети ще і гальмують швидкість завантаження сторінки... На це теж треба зважити, коли додаємо той чи інший гаджет.

      Видалити
  10. Поліна!!! Все точно! На рахунок гаджетів, думаю, що варто враховувати вікові особливості учнів. Для чого, з якою метою і т.д. Пам'ятаю, як пропрацюваваши довгий час з малюками початкової школи, була вражена витримкою старшокласників і певною "скромністю" в оформленні блогів:) Від особливостей віку нукуди нам не дітись. Повністю згодна про таку особливість блогів, як мобільність. Блог живий! Блогер відгукується швидко, інформацію поширює миттєво, однодумців знаходить теж шіидко.
    Цього року намагаюсь організувати спільну роботу у блозі з батьками моїх маленьких учнів. Всі батьки досить молодого віку, а от блогерського досвіду майже і немає. Ну, що ж... тим цікавіше буде працювати:)

    ВідповістиВидалити
  11. Може ми створимо скарбничку цікавих блогів? За різними напрямками? Думаю в кожного в закладках є декілька прикладів, на яких можна вчитись, та які можна показувати.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ирина, саме так і планувалося завершити нашу розмову:)
      Але хотілося б не просто запропонувати цікаве посилання, а і дописати декілька слів про те, чому це варто подивитись освітянам. Чим цей ресурс і для кого може бути корисним.
      Думаю, що найкраще було б кожному із нас створити нову публікацію і надати їй тег (мітку), по якому швидко можна було б знайти пізніше блоги, що стосуються проектів, або блоги з цікавинками для вивчення фізики і т.д.
      Думаю, що це буде зручно і корисно для всіх.

      Видалити
  12. Дякую Тетяні за таке "смачне подання" корисної інформації та таку теплу атмосферу, що панує в цьому блозі.
    Дякую учасникам - всім авторам цього блогу за активність, цікаві ідеї, глибокі роздуми, обмін досвідом.
    Переглядаючі коментері, думала, що багато з них могли б бути окремим постом із своїм обговоренням та коментами.
    Тетяно, а чи можемо ми створювати свої пости в цьому блозі?
    Підтримую ідею Ирини. Можливо її ідея могла лягти в основу наступного поста?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую щиро за теплі слова:)
      Звісно, всі, хто прийняв запрошення стати співавтором блогу, тепер можуть створити нову публікацію. І такий спільний результат, я впевнена, допоможе нам отримати педагогічне натхнення для ведення освітніх блогів:)

      Видалити